Log in
In Hart voor de Zaak vertelt een ondernemer of manager over zijn bedrijf.
Redactie

Hoe lang bestaat de onderneming en wat is er bereikt?

“Ik ben er trots op dat we in zeven jaar een bloeiende onderneming hebben gerealiseerd, met veel eigenheid. En dat we onze non-profitactiviteiten, ondergebracht in Tröst, op de kaart hebben gezet. Na een periode van opbouw zitten we nu in de fase van consolidatie en herbezinning.”

Hoe pakt u de marketing aan?

“Met een uitgebreide website, advertenties in lokale kranten en huis-aan-huisbladen, AdWords-campagnes via Google, een jaarlijkse open dag in het Geerte Minnehuis. Voor Tröst hebben we een Facebookpagina en we informeren mensen via flyers en Twitter over onze bijzondere inhoudelijke activiteiten, zoals een workshop over uitvaartwensen of de avondvullende workshop ‘Maak je eigen kist’.

We zijn creatief in het manieren verzinnen om aandacht te vragen voor de dood – en voor ons bedrijf. De komende tijd willen we vaker aansluiten bij activiteiten van culturele en maatschappelijke organisaties, zodat we in de