Vloeiende samenwerking tussen dossier en administratie

Lees verder

Een bedrijfsproces dat van A tot Z vlekkeloos verloopt. Dat begint bij het maken van een uitvaartdossier en loopt door tot de administratie. Nadat het dossier is gevuld kunt u eenvoudig met een paar klikken een begroting genereren. Indien gewenst kunt u het vier-ogen principe toepassen en laat u een collega de begroting controleren. Vervolgens kunt u deze op uw eigen briefpapier verzenden, want e-mailen via UitvaartBeheer is ook mogelijk.

Nadat de begroting is verzonden kunt u deze ook factureren. Hiermee bespaart u tijd en dubbele handelingen in uw administratie.

UitvaartBeheer heeft slimme koppelingen met de meest gebruikte boekhoudpakketten

Werkt u met Exact Online, AFAS, AccountView, Twinfield, Minox Online, e-boekhouden, Basecone, SnelStart of een van de vele bekende administratiesystemen? Met onze koppelingen bent u gegarandeerd van de juiste synergie tussen UitvaartBeheer en uw administratie.

Vragen of meer informatie?

Bel of mail ons voor een vrijblijvende demonstratie. Wij kunnen u adviseren over de vele mogelijkheden en voordelen die UitvaartBeheer te bieden heeft.