Ga door naar hoofdcontent
CursussenKlanttevredenheid
BGNU

Klanttevredenheid

LocatieHouten
Datum13 juni 2023
Deze cursus is al geweest.
Afbeelding Klanttevredenheid

Zo overtref je als uitvaartverzorger de verwachtingen van nabestaanden!

 

Op dinsdag 13 juni 2023 organiseert BGNU een bijeenkomst voor leden en hun medewerkers over klanttevredenheid. Hoe zorg je dat nabestaanden meer dan tevreden zijn over jouw dienstverlening? En hoe kun je hun tevredenheid over je uitvaartbedrijf gemakkelijk meten? Meld je tijdig aan voor deze unieke bijeenkomst, want vol = vol.

Verwachtingen overtreffen

Iedere uitvaartverzorger verzorgt een uitvaart zoals nabestaanden dat willen, adviseert hen waar dat gewenst is, regelt wat nodig is. Dat is ook wat nabestaanden van je verwachten. Om je als uitvaartverzorger te onderscheiden moet je een stapje meer zetten: de verwachtingen van nabestaanden overtreffen, en zorgen dat ze zich herinneren hoe goed jij hen geholpen hebt. Sydney Brouwer geeft je op 13 juni concrete handvatten voor hoe je geweldige service levert, hoe je positieve herinneringen creëert, en waarom dat niet alleen goed is voor de nabestaanden, maar voor je hele organisatie.

Mensenwerk voor heel je uitvaartbedrijf

Het leveren van uitstekende service is mensenwerk. Door de uitvaartverzorgers die het directe contact met de nabestaanden hebben, maar ook door de medewerkers op de achtergrond. Sydney Brouwer geeft aan dat: “buiten winnen is binnen beginnen. Door eerst intern goede service te leveren, wordt het makkelijk om Six Star Service te leveren aan externe klanten.” BGNU deelt de inspiratie van Sidney Brouwer graag breed met al haar leden en hun medewerkers, en nodigt hen nadrukkelijk uit voor deze bijeenkomst.

Klanttevredenheid online meten

Tijdens de bijeenkomst staan we niet alleen stil bij hoe je als uitvaartbedrijf voor een hoge klanttevredenheid zorgt, maar ook bij hoe je die meet. Als BGNU-lid kun je dat binnenkort namelijk goed en voordelig doen met Uitvaartscore, een online review tool voor de uitvaartbranche gebaseerd op de software van Klantenvertellen. Albert Munneke vertelt over de mogelijkheden die Uitvaartscore biedt en beantwoordt al je vragen daarover.

Deze bijeenkomst over klanttevredenheid vindt plaats aansluitend aan de formele ledenvergadering van BGNU. Op onze evenementenpagina vind je meer informatie over deze bijzondere bijeenkomst en lees je hoe je je kunt aanmelden. Deelname wordt beloond met 1 tot 3 PE-punten (categorie 1).