DISCLAIMER: De inhoud van deze pagina is afkomstig van derden en valt niet onder verantwoordelijkheid van BU of de redactie. U kunt klachten over de inhoud melden via onze contactpagina.
DISCLAIMER: De inhoud van deze pagina is afkomstig van derden en valt niet onder verantwoordelijkheid van BU of de redactie. U kunt klachten over de inhoud melden via onze contactpagina.
Multiline wordt Infinea
Vrijdag 21 februari 2020Vanaf heden gaat Multiline Meldkamerdiensten verder onder de naam Infinea. Bij deze nieuwe naam hoort een nieuwe huisstijl en website, welke aansluiten op de aangeboden diensten.
Ontwikkelingen
Multiline bestaat dit jaar 30 jaar. Het jubileumjaar staat in het teken van veranderingen. Vanaf oktober 2019 hebben de medewerkers van Multiline hun intrek genomen in een nieuwe meldkamer aan de J.C. van Markenlaan 3 in Rijswijk. Naast de verhuizing is er veel aandacht besteed aan het verder verbeteren en digitaliseren van de diensten. Dit heeft geresulteerd in een nieuw online platform, Infinea, waarin alle kennis van de uitvaartbranche gebundeld is. Hierdoor kan er efficiënter samengewerkt worden en fouten kunnen worden voorkomen. Dit platform heeft de naam Infinea gekregen en komt in het voorjaar 2020 online.
Nieuwe naam
Gezien al deze ontwikkelingen vond Multiline het tijd voor een nieuwe naam voor het bedrijf. Een nieuwe naam die gericht is op de toekomst. Vanaf heden zal Multiline Meldkamerdiensten verder gaan onder de naam Infinea. Een nieuwe naam betekent natuurlijk ook een nieuwe website. Deze nieuwe website vindt u op: www.infinea.nl.
Wat is Infinea?
Infinea is de specialist in telefonische bereikbaarheid voor de uitvaartbranche. Wij ontzorgen u en uw organisatie met een persoonlijke en kwalitatieve benadering. Op deze manier kunt u optimaal genieten van uw vrije tijd zonder dat uw klanten hiervan hinder ondervinden. Dankzij onze brede ervaring en betrokkenheid binnen de uitvaartbranche kunnen wij snel, direct en accuraat werken. Wij weten als geen ander wat u en uw klanten van ons verwachten. Hierdoor zijn we in staat elk telefoontje de gepaste mate van persoonlijkheid te geven die het verdient.