Blogs

  • 01:34
  • 0
  • 0

Marliz Schellekens

Eind goed, al goed

20 / 12 / 2019

Dit is mijn laatste column voor Brancheblad Uitvaartzorg: per 1 maart 2020 stop ik als Ombudsman…

  • 01:38
  • 0
  • 0

Marliz Schellekens

Klant bepaalt de prijs niet

12 / 07 / 2019

“Papier is geduldig”, meende mijn grootmoeder decennia geleden. Ze bedoelde daarmee dat alles wat schriftelijk wordt…

  • 01:34
  • 0
  • 0

Marliz Schellekens

Volledige uitvaart = inclusief mortuariumkosten

31 / 05 / 2019

In 2017 en 2018 lag het aantal klachten dat bij mij binnenkwam rond de 130.

  • 01:36
  • 0
  • 0

Marliz Schellekens

De uitvaartondernemer is ook maar een mens

01 / 02 / 2019

Met de toenemende digitalisering en automatisering lijkt het alsof er geen mens meer te pas komt…

  • 01:25
  • 0
  • 0

Marliz Schellekens

Nachtmerrie

31 / 08 / 2018

Het is een nare droom, waarin je niet verzeild wilt raken: je vader, moeder, zus of…

  • 02:07
  • 0
  • 0

Marjon Weijzen

Ongelijk

01 / 01 / 2015

“De klant heeft altijd gelijk”, stelt Niels Berndsen in dit nummer.


Artikelen

Ombudsman Marliz Schellekens
03:38

“Ik pak graag de telefoon”

De nieuwe ombudsman uitvaartwezen heeft veel ervaring als ombudsman in verschillende gemeenten. De uitvaartbranche is nieuw…

Marjon Weijzen


Nieuws

42 Eddy Heuzeveldt Eddy 1
Klacht=Kans
00:47

Schapenoverlast

Klaagster heeft met haar terminale echtgenoot op een natuurbegraafplaats een graf uitgezocht waarin haar man zou…

Eddy Heuzeveldt

42 Eddy Heuzeveldt Eddy 1
00:52

Recht op terugbetalen van de hele uitvaart?

Een opdrachtgever diende veertien klachten in.

Eddy Heuzeveldt