Blogs

  • 02:57
  • 0
  • 0

Redactie

Autoverkopers

01 / 10 / 2015

Van autoverkopers kunnen we veel leren, vinden de sales- en uitvaartprofessionals die reageerden op de stelling:…

  • 01:36
  • 0
  • 0

Loes Rooijakkers

Pootjes natellen

01 / 07 / 2015

Om te weten hoe de kwaliteit van onze dienstverlening is, moeten we met de klant in…

  • 06:26
  • 0
  • 0

André Mulder, Niels Berndsen

De klant heeft altijd gelijk, ook als hij ongelijk heeft

01 / 01 / 2015

Geef de klant altijd gelijk, adviseert klantenonderzoeker Niels Berndsen. Dat levert klanten op die u aanbevelen…

  • 02:54
  • 0
  • 0

Redactie

Klant is koning

01 / 01 / 2015

Het is commercieel slim om de klant gelijk te geven, vinden deskundigen en klantenmanagers. Maar het…

  • 02:07
  • 0
  • 0

Marjon Weijzen

Ongelijk

01 / 01 / 2015

“De klant heeft altijd gelijk”, stelt Niels Berndsen in dit nummer.


Artikelen

training van Vuure
02:28

Van klant tot fan

Funiq ontwikkelde voor Van Vuure een training over klantgericht werken. Patty-Lou Leenheer (directeur uitvaarten) en Paul…

Marjon Weijzen

Vrouw Urnen Dorothee Nijland
03:50

Doorvragen, doorvragen, door…

Een arm om iemand heen slaan is niet meer genoeg. Uitvaartverzorgers moeten doorvragen op de wensen…

Marjon Weijzen

Stock hand laptop touchpad
02:09

Condoleren, troosten, klanten binden

Heeft de rouwadvertentie haar langste tijd gehad? Brancheblad Uitvaartzorg onderzoekt in een serie artikelen hoe het…

Mark Heijster