Blogs

  • 06:26
  • 0
  • 0

André Mulder, Niels Berndsen

De klant heeft altijd gelijk, ook als hij ongelijk heeft

01 / 01 / 2015

Geef de klant altijd gelijk, adviseert klantenonderzoeker Niels Berndsen. Dat levert klanten op die u aanbevelen…

  • 02:54
  • 0
  • 0

Redactie

Klant is koning

01 / 01 / 2015

Het is commercieel slim om de klant gelijk te geven, vinden deskundigen en klantenmanagers. Maar het…

  • 02:03
  • 0
  • 0

Rian Willems

The bright side of life

01 / 01 / 2015

Van fouten kun je leren. Van de fouten die je zelf maakt. Maar ook van de…


Artikelen

Jos Buitelaar en Hans Kuyper
01:55

Klantbeoordelingen

Het Keurmerk Persoonlijke Uitvaart, een initiatief van Jos Buitelaar uit Heeze, slaat aan. Secretaris Hans Kuyper…

Marjon Weijzen

Vrouw Urnen Dorothee Nijland
03:50

Doorvragen, doorvragen, door…

Een arm om iemand heen slaan is niet meer genoeg. Uitvaartverzorgers moeten doorvragen op de wensen…

Marjon Weijzen

Vinkje Sterretjes Krijt Bord
03:55

Je doet het maar één keer…

Kwaliteit begint met gedreven vakmensen. Als die elkaar inspireren en eerlijke feedback geven, verhoog je zowel…

Marjon Weijzen

Hart voor de Zaak Esther MonutaI
02:06

Van oplossen naar voorkómen

In Hart voor de Zaak vertelt een ondernemer of manager over zijn bedrijf.

Redactie