Blogs

Bekijk alles
  • 01:29
  • 0

Marliz Schellekens

Leeftijdsdiscriminatie

12 / 04 / 2019

Klachten moeten afgewogen en objectief behandeld worden; op een emotionele ombudsman zit niemand te wachten. Dat…

  • 01:31
  • 0

Marliz Schellekens

Ook de eigen emoties regisseren

08 / 03 / 2019

Professionaliteit is voor mij het vermogen om in alle omstandigheden de regie te houden. Een uitvaartverzorger…

  • 01:36
  • 0

Marliz Schellekens

De uitvaartondernemer is ook maar een mens

01 / 02 / 2019

Met de toenemende digitalisering en automatisering lijkt het alsof er geen mens meer te pas komt…

  • 01:37
  • 0
  • 0

Marliz Schellekens

Wie gaf de opdracht?

12 / 10 / 2018

Stel: je bent ooit getrouwd met een partner, van wie je twee kinderen krijgt. Een scheiding…

  • 01:10
  • 0
  • 0

Marliz Schellekens

Andere ombudsman

01 / 02 / 2018

Als Ombudsman Uitvaartwezen kan ik niets betekenen voor nabestaanden als er sprake is van een gemeentelijke…

  • 01:06
  • 0
  • 0

Marliz Schellekens

Doe het niet digitaal

01 / 12 / 2017

Er is geen ontkomen meer aan: we doen steeds meer digitaal. Het face-to-face-contact maakt plaats voor…


Artikelen

Klanten klagen op internet. “Wie doet er wat mee?”
02:46

Klanten klagen op internet. “Wie doet er wat mee?”

Ontevreden nabestaanden die niet terecht kunnen bij de uitvaartombudsman kunnen altijd nog hun toevlucht nemen tot…

Ingeborg van den Wijngaart

“Ik pak graag de telefoon”
03:38

“Ik pak graag de telefoon”

De nieuwe ombudsman uitvaartwezen heeft veel ervaring als ombudsman in verschillende gemeenten. De uitvaartbranche is nieuw…

Marjon Weijzen


Nieuws

Meer klachten bij Ombudsman
00:35

Meer klachten bij Ombudsman

In 2017 zijn 118 klachten ingediend, staat in het jaarverslag van het Klachteninstituut Uitvaartwezen, weer meer…

Redactie